Throw back time

Gick upp vid 06.00 tiden idag. Svepte om mig morgonrocken, satte på kaffe, gjorde frukost och satte mig i soffan och mös. Gud skönt det var att kunna ta det lugnt på morgonen, inget stressande till jobb. Gustav kom upp vid 07.00 så vi fick lite tid tillsammans då också. 
Nu har vi gått upp kl 08.00 i tre veckor då vi var i Thailand så varför inte fortsätta med tidiga morgnar. Man blir faktiskt mycket piggare. 

Idag är det full rulle på schemat. Non stop till klockan 20.00 ikväll. Jag som har chillat i 3 veckor borde inte ha ångest för att ha många måsten på en dag. Men attans vad jag bara vill att denna dagen ska vara över. Ikväll ska jag träffa N så det kommer göra dagen lättare att klara. 

Räcker en lång lång tunga till denna dumma dag. Åh, saknar Thailand så mycket. 
Och ja, jag kommer att tjata om detta ett tag framöver. 






Kom ihåg mig?