When the sun goes up with the smile

Måndag idag och jag vaknar av att solens strålar gör mina ögon blinda.
Igår var en helt underbar dag och en dag som jag behövde. Låg på balkongen hel dagen och läste alla möjliga tidningar, knappade på paddan, musik tjöt i öronen, och ansiktet brände sådär härligt skönt. Åh älskade sol!
När Gustav kom hem tog vi en kvällspromenad och mös. När vi var ute och gick så fick jag ett sånt lyckorus genom hela kroppen. Här, bredvid mig går världens finaste människa. Denna människa är min och det är jag som ska ta hand om honom. Det är jag som ska se till så han har det bra och är lycklig. Jag ska ge honom all kärlek jag har. 
Åh, vad han gör mig glad!

Idag ska jag få träffa två efterlängtade tjockisar. Jag längtar än mer efter era små skruttar. Tänk att en av mina äldsta och bästa vänner ska få en bebis och Lisett som varit en i min familj i över 6 år ska få bebis. Hon räknas fortfarande som min och lyckan när hon skriver att jag alltid kommer vara "moster Malin" oavsett till lilla skrutten gör mig alldeles glad. 
Åh, jag blir helt bebis-sjuk. 
Jag vill med ha en liten mini-Totti. 
Snart har alla mina vänner barn. Jag får nog ta tag i dethär och se till så att bebisverksamheten startar snart.  





Kom ihåg mig?