You need to love yourself before anyone else can do it

Godmorgon måndag! Vaknade på ett åskmolns-humör idag. Ingen aning om varför? Dock kan det kan bero på att det är måndag. 
Fick ett sms av min smabo som fick mig att le stort så nu känns det lite bättre. 
Idag är det två veckor sen vi kom hem från Thailand eller två veckor och två dagar för att vara exakt. Såååå idag har jag bestämt mig för att ta tag i saker som jag skjutit upp en längre tid. Idag ska jag bli pigg och alert. Inte mer soffhäng på vardagseftermiddagarna och inget "jag gör det imorgon". Nä nu plockar vi fram duracell-Malin som är jävligt effektiv. 
Kortvecka denna veckan. Eller "kortvecka", istället för att jobba 6 av 7 veckodagar kommer jag endast tillbringa 5 av dessa på jobb. 
Och det känns attans skönt. 5 dagar är nu normalt för en normal arbetande människa annars .. 
MEN jag har ett jobb - sluta klaga Malin!







Kom ihåg mig?