Blir som barn på nytt

Hej fina ni!
Hoppas allt är bra med er för med mig är det underbart. Det är ju fredag! Kan ju inte vara dåligt en fredag. 
Sitter på jobb och vill bara hem. Jag är så så såååå jobbtrött. Attans tur att det bara är 28 dagar till Thailand. Woop!

Idag ska jag slita som ett djur på gymmet. FAN, blir så arg på mig själv att jag har typ världens träningsmotivation ena dagen och andra dagen vill jag bara förbli fet. Men ska inte sitta här och beklaga mig på lite fett hit och lite fett. 
GÖR NÅGOT ÅT DET ISTÄLLET FÖR FAN!
Arh. Suck!

Igår passade vi mitt lilla troll. Hämtade honom på dagis. Blev en mysigt promenad hem sen begav vi oss till kulhuset. Vi alla tre tyckte nog det var lika kul. Synd att det inte är lite större och fler rutschkanor. Den lilla sparven är 2 år och vill åka dom hösta, farligaste och fortaste kanorna såklart. Vi fick inget annat än att hänga på! 
När jag ser Gustav med småbarn så smälter jag. Mitt hjärta blir så varm och han är helt underbar. 
Åh vad jag älskar dig. 






Kom ihåg mig?