Happy Valentines day



Alla hjärtans dag firade vi med 3 rätters på en restaurang i västra hamnen. Super god mat, verkligen! Rekommenderas starkt. Kommer dock inte ihåg vad restaurangen hette, haha. Sen åkte vi hem och la oss i sängen och kollade på film. 

Jag måste bara säga en sak. Det känns som det blivit en tävling bland tjejer om hur mycket och vad var och en fick av sin pojkvän på alla hjärtans dag. 
- åhh jag fick en ring. 
- ja men jag fick två ringar. 
- Jaaaa men jag då, jag fick två ringar och en ferrari
Ni fattar vart jag vill komma. Sen lägger var och en ut bild på instagram eller Facebook för att då få flest likes. 
Det räcker med att du vet att din pojkvän är underbar och det behöver du inte få bekräftat av alla andra. 
Just sayin, dont hate me!

Nu ska jag snart bege mig till jobb. Ikväll ska vi hem till Lee och Daniel och ta en drink eller två. Ska bli attans trevligt!
Är dock skit sur för jag har inga kläder att ha på mig ..
Jag är för tjock för alla kläder. 
Åhhh jag vill inte längre kom jag på. Stannar himma. Pffts!

Kan inte mer än att hålla med! Bra skrivit ;)

Kan inte mer än att hålla med! Bra skrivit ;)

Eve

Ja,, tyvärr är det ju så. Men håller med att det var bra skrivit.
Det är bara fakta som ingen vågar säga ;-)




Kom ihåg mig?