Jädrans Paradise Hotel

Usch fy vad arg jag blev igår på att Jeppe vann Paradise Hotel. Arh! När han kastade glaskulan i marken fick jag en sån klump i magen (mesigt jag vet) och tyckte så synd om Aina. Ja hann spelade spelet och han gjorde det hela vägen men hur hjärtlös får man vara? Ännu fattigare tyckte jag det var att inte dom andra deltagarna som fick dela på 300.000:- delade det på Aina med. 
Blä, hoppas Jeppe förvandlas till en myra och så ska jag råka trampa på honom. Jag var så upprörd igår att Gustav satt och skrattade åt mig. 

Nog om det programmet. Idag ska jag och Gustav hämta min älskade systerson på dagis. Jag har saknar den lilla skrutten så. Alexandra ligger sjuk så får skona henne lite från terroristen. Imorgon kväll ska jag äntligen få träffa Sofie och Nikko. Som jag saknat dom. Bebis mys hela helgen. 



Ida

Usch ja fy! Jag blev lika irriterad. Så äckligt gjort av honom.




Kom ihåg mig?