Cheer up, and live life!

Ibland kommer man in i en dipp i livet. Man är sur, vrång, ledsen, glad, ledsen igen, lite sur osv. Den senaste tiden har jag varit en Björn som gått i ide. Verkligen totalt!  Ingeting är roligt och man vill bara ligga i soffan eller sängen hela dagen. Bästa av allt är om man får se sorliga filmer på det och få en anledning att fälla en liten tår. Men nu har jag ruskat om mig själv och sagt att jag ska komma tillbaka till civilisationen och börja höra av mig till mina vänner igen, vilket jag varit ganska dålig på den senaste tiden. Ni som vet, ni vet varför. Tyvärr blir det så när man har hundra tankar som krigar mot varandra i huvudet och ett jobb som pendlar mellan morgon och kvällspass hela tiden. Jag har även lovat mig själv och andra att träna. Men har jag gjort det? -nej! Så nu ska jag skärpa mig med det också. 
OCH NI FÅR GÄRNA SKÄLLA PÅ MIG!
Tvinga med mig, säg att jag är kass. 
Jag blir glad. I promise!



Kom ihåg mig?