Liten har blivit stor

För exakt två år sen turade vi till Tyskland då jag får ett samtal från styvmamma Cissi som berättar att jag blivit moster. Även fast Josef inte är mitt kött och blod så är han faktiskt det ändå. Den känslan när hon ringer och berättar det var helt underbar. Tänk att min Alexandra som jag haft i mitt liv sedan jag var ca 7 år har blivit mamma. 
Eftersom jag är bölfia nr 1 så kunde jag ju såklart inte hålla tillbaka tårarna.
Men vem kan det när man får ett besked att man blivit moster?
Fick en bild av Omar och jag stirrade mig blind på den bilden hela kvällen. 
Söta underbara unge. 
Jag passade dig för första gånger när du var tre veckor. Du skulle sova hos mig. 
Jag sov inte en blund. 
Petade på dig lite emellanåt för att se så du levde, lyssnade så du andades. 
Kommer ihåg att du låg ett stilla och TYST ett tag.
Jag nep dig lite smått i benet och du knyr till. Puuh, you still alive!

Nu är du världens gosigaste, busigaste, sötaste och UNDERBARASTE ungen ever!
När man frågar dig vem moster är pekar du på mig och ger mig en stor blöt tungpuss. 
Mm, tungpuss får du vänta några år med och då ska det dock inte vara med mig! Jag kommer göra allt för dig min älskade lilla terrorist. 
Stort grattis på 2 årsdagen. 
PUSS PUSSSSS


Eve

Så stiliga ni är :-)




Kom ihåg mig?