Måndag 24 februari

Har enligt mig varit en helt perfekt och händelserik helg. Fredagen blev det Elysse med Jimmy och Sofie. Jag sa till mig själv att äta sakta och lugnt för att inte bli mätt så fort.
Det hjälpte inte kan jag säga. Blev mätt skit fort. Visst är det störigt när man är inställd på att äta mycket. 
Plats i godismagen hade jag iallafall då vi svängde inom hemmakväll innan bion började. Super mysig kväll med andra ord! Vi såg RoboCop på bio. Helt okej film faktiskt. Var mycket bättre än vad jag hade räknat med. 
Lördagen väntades jobb, kalas och avslutades i soffan mes Gustav och Amanda till mello. 
Söndagen tog jag och Gustav sovmorgon för en gångskull. Mös tills det var dags för honom att spela match och mig att ta mig hem till mamma för att se hockeyn.  
Så jävla kassa. Såg inte ens klart det. 
Kvällen blev ytterligare massa mys med Joppe och Sara. 
Smed lite planer till sommaren och såklart var jag på lilla bebisenmagen och kände den sparka. 
Åh längtan efter en liten blir så mycket starkare när så många i ens omgivning skaffar barn. 
Fick reda på att en barndomsvän till mig väntar bebis. Gud så glad jag blev! Det känns som att det blir lite extra speciellt när det är en människa som har funnits i ens hjärta så länge. 
Längtar tills din lilla skrut kommer så jag kan kidnappa henne. 
Jag säger henne för är bombsäker på att det blir en flicka. 





Kom ihåg mig?