Think think think over and over agian

Jag är en tänkare. Jag tänker och grubblar på allting. Saker som inte ens går att grubbla över grubblar jag över. Miljontals tankar springer runt i mitt huvud och stjäler energin från mig. Det är så mycket som jag vill och jag vill att det ska hända dirket, gärna nu. Jag tänker på saker som jag inte ens kan påverka. Kan inte dessa jäkla energitjuvar bara försvinna. Varför kan jag inte bara låta min energi gå till saker som jag kan påverka och som gör mig glad. Ikväll fick jag verkligen en panik attack. Jag trodde helt allvarligt att det skulle hända mig något eller någon i min närhet. Fick ett tryck över bröstet och jätte svårt får att andas. VAFAN! 
Stick. 
Gustav är bara och tränar men jag vill att han ska komma hem nu. Har räknat ner minuterna sen han var borta. Vad är det för fel på mig? Han är bara borta 1 timme. Mamma sa till mig att sätta på en film och bara koppla av och längta till Thailand. Men jag kan inte. Så fort jag satt mig så kommer jag på tusen saker att göra och tänka över. Detta kanske är normalt ? 
- Nä det är inte normalt. 
Ibland är det skönt att få ventilera lite. Pratade precis med mamma och snart ringer Nathalie mig. 
Från och med nu ska jag sluta tänka på saker som en går att påverka. Jag har typ världens sämsta minne. Eller nä jag har världens bästa minne men det är inte så långt. 
Är typ alltid orolig att jag ska ha glömt något, att jag ska ha bestämt något med någon för att sedan göra personen i fråga besviken för att jag glömt. Jag är en yrpanna enda in i benmärgen. Som tur är vet mina vänner det och har förhoppningsvis överseende med att få påminna mig tjugotusen gånger om saker och ting. 
I Thailand ska jag samla kraft och ork. Alla negativa tankar ska jag sätta på en tuktuk och be dom köra rakt åt helskotta!
NU ska jag koppla av (läs försöka) och längta efter att snart få ligga i min sambos varma famn. 

Ibland får man ha ledsna perioder. Skickar styrkekram!

Eve

Tänk positivt kära du!




Kom ihåg mig?