Kompisträff på jobb

Godeftermiddag på er! Ställde klockan på 8 idag för att för en gångs skull skulle komma upp i tid..
Gick inte upp.
Sov till 10.00..
Igår kom Lager och Jimmy till oss för att se hockeyn. Blev hämtmat idag igen. Notera väldigt noga att jag åt sallad och ingen onyttigt. Notera även att alla åt tårta kakor etc som fanns kvar sen kalaset i söndags. Men icke jag. 
Stolt stolt STOLT. 

Idag är jag faktiskt glad på jobb för det har varit så många som kommit och hälsat på. 
Haha vadå hatar sitt jobb.
Nä men det gör jag inte, bara yber trevligt med lite sällskap i form av vänner, inte gamlingar. 
Först kom Lee och fikade med Cornelia. Sen kom Nathalie och till och med fikade här. Sen staplar Sofie och Nikko in. Återkommer till och med efter någon timme. Glad tjej x 2. Olivia kommer och äter typ upp alla våra kakor. Sist men inte minst kommer Jimmy och säger hej. Så nu har typ redan halva dagen gått och jag har inte hunnit blinka. 
Efter jobb ska jag fantami ta mig en PW. Gustav är och spelar match och är inte hemma förrens 22.30. 
Så får passa på att göra alla dom där tråkiga sakerna när han är borta.
Thaialnd om tre veckor och nu längtar jag inte längre.
Jag fruktar för att visa mig i bikini
AAAHH!!




Kom ihåg mig?