931 Nutri color creme



Sen jag blev blond har mitt hår slitits sjukt mycket. Det har brutits av och blivit risigt. Eftersom jag inte vill bli blond blond igen om ni förstår vad jag menar så tänker jag inte slinga mitt hår lika ofta. Ändå låta det bli en ganska bra utväxt. Men eftersom mitt hår tror att det är någon sorts ogräs så växer det därefter. Och vem hatar inte utväxt? Jag använder mig av denna hårinpackning som är en färgbomb som gör håret blir lite mer askigt + att håret blir vädligt lent och mjukt. Man ser inte min utväxt lika mycket och jag tycker att färgen blir så himla naturlig och det är precis så jag vill ha det. Den är så jäkla bra. 
Den är helt klart ibland top 10 listan. 
Denna har jag köpt av Malin på studio M&C. 

Nu ligger jag nerbäddad i soffan. Som jag har gjort dom senaste tre dagarna. Ni är jag fit for fight. Snorar lite och så men ingen feber. Så jag är redo för spa imorgon med min kära kollega Karoline. 




Kom ihåg mig?