Clinique



För att inte bara skriva om vad jag gör om dagarna så tänkte jag skriva om denna super primer som jag har. Trodde först inte att det var nödvändigt att använda det men köpte denna för ett tag sedan och den är verkligen super. Hyn blir så len och det är så mycket lättare att få en jämn foundation. Jag använder inte så mycket smink men hade gärna velat. Dock är jag väldigt intresserad av det och tycker det är kul att lära sig nya saker inom det. 
Denna primer är perfekt för mig nu på vintern då jag nästan alltid är röd om kinderna. Den har en grön nyans som gör att man dämpat rodnaden. Rekommenderas starkt!
Ta först din vanliga dagkräm som vanligt och sen denna över. 
Till sommaren har jag bestämt mig för att gå en Makeup utbildning om allt går vägen. Hoppas!

Ligger i soffan nu med Gustav. Vi var ute och tog oss en runda i snön innan. Eftersom jag är sjuk har jag legat pall i soffan hela dagen så kände att jag behövde komma ut och andas in lite friskt luft. Nu blir det fotboll (?) sen är det PPPPH!!




Kom ihåg mig?