lift your ass and move


Frukost
Kvarg med hasselnöt protein, blåbär och lite solrosfrön // kopp kaffe // stort glas vatten // 2 omega3

Nu är jag på jobb och jag bara längtar tills klockan slår 13.30 så jag slutar för dagen. Förhoppningsvis får jag ännu en ledig helg. Två helger i rad, kryss i taket! Kommer dock jobba 14 dagar i rad efter det men vad gör man inte för sina kollegor när som behöver vara lediga. Jag smiter ju iväg i 3 veckor sen så jag är väl inte mer än skyldig det egentligen.
Igår följde Gustav med mig och tränade. Vi körde funktionellt pass. Fy för enda in i h*lvete vad jag har träningsvärk i både rumpa och ben. Jag skulle sätta mig ner på huk för att ta kaffe i ett skåp på jobb. 
Jag kom inte upp ...
Det gick inte! Jag kollade mig omkring så ingen såg mig sen så la jag mig ner på knä, tog ett djupt andetag och kastade upp ena foten i golvet sen hjälpte jag till med armen genom att hålla i bänken. Sen drog jag mig upp..
SKRATTA INTE.. Eller jo ni får lov, det gjorde jag. Eller först visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, men jag valde att skratta. Kändes att det blev lättast. Ett litet skratt med glädje av att jag verkligen har träningsvärk. Det betyder ju att jag kämpat på gymmet. 
All praise to me, myself and I!
Nu ska jag sluka min tredje kopp kaffe för dagen. Kokar lite att jag börjar dricka kaffe för nu kan JAG INTE SLUTA!!!
A

Haha jag dör. Ser verkligen det framför mig!




Kom ihåg mig?