My weekend

Måndag igen och redo för en ny vecka. Har taggat musklerna och pumpar ner energi i benen. Denna veckan ska jag benemig både springa och styrketräna. Blev jätte förkyld i onsdag och har inte kunnat träna sedan dess. 46 dagar till Thailand. Ge järnet nu Malken!

Helgen spenderades med fina vänner. Fredagen bjöds på myskväll med Amanda och Fredrik. Blev bjuden på tacos och sen så tjatade jag och Amanda till oss att vi ville se Sex and the City 2. Fredrik hade ingen talan där, han fick helt enkelt infinna sig i att det är vi som bestämmer. No matter what! Gustav var på pokerkväll hos sin kusin och han fick endast spela om han kom hem med plus i börsen. 50kr plus. Alltid något!
Lördagen spenderade vi hos joppe och Sara. Blev bjudna på tre-rätters och bara mös. Pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade så vi grät. Fick känna en liten spark av lilla bebisen. Känns som den kommer födas som en liten fotbollsspelare dirket. Bugar och bockar för en underbar lördagskväll. 
Och till den sista dagen på helgen SÖNDAG. Min enda lediga dag på 21 dagar och jag och Lee spenderad den med att åka till Skurup och se våra kära pojkvänner spela cup. Det måste jag säga bra flickvänner. Heldag med Lee och på kvällen hade man minst sagt kramp i skrattmusklerna. 



Kom ihåg mig?