Paradise hotel

Det finns en liten sak som kanske kanske kaaaaaanske kommer hända om jag har tur. Jag vill detta så himla gärna att jagvill få reda på hur det kommer gå som jag vill ha det. Ända sen igår kväll har detta cirkulerat i mitt huvud:
-"tänk om detta går vägen, tänk OM"
-"nä varför skulle jag ha sån tur? När jag vill något som mest så händer det aldrig. Varför skulle det ens hända mig?"
Aaaarh suck och stön. Kross my fingers!

Från det ena till det andra. FAN AINA! Jävla jävla attans fan. Varför valde du Thobias? Jag som hoppas på Niklas i final. Jag sa till Gurra om inte Niklas kommer stå i final så kommer jag inte titta mer, finns inte en chans..
Eller jo, där ljög jag..
Tomma hot för jag kommer visst titta. För jag älskar PH. Är det ens normal att Löngta till mån-ons kvällar till kl 22.00 Men arh. Snyggenicklas är ude. 


Eve

Men så kan du ju inte skriva. Nu vill jag veta vad det är :-p




Kom ihåg mig?