Tilde Vilde



I söndags var det brunch hos svärföräldrarna för att Lars-Peter fyllde år. Det bjöds på bacon, ägg, pannkakor, bullar osv. Det satt som det skulle i magen efter en sen utekväll i Malmö i lördags med Lee och Matilde. 
Jag blev ompysslad av Tilde med flätor och klämmor i håret. Jag bara njöt medans hon roade sig!
Finns nog inget skönare än när någon pillar i ens hår. 
Igår efter jobb åkte jag hem och bokstavligen talat dog. 38 graders feber, hejhej välkommen!
Blev ompysslad av min Gustav. 
Åh så mysigt. Ska nog vara sjuk lite oftare. 
Fast näää, har varit förkyld i veckor nu känns det som så det hade varit underbart skönt med förkyld/feber-fri Malin nu. 
Om inte förr så lär jag bli frisk tills på fredag då jag och Karoline ska på spaaaa. 
Ja ni hörde rätt, jag ska på spa. Avis?
Jag hade varit ;)

Nej nu ska jag slita mig från mobilen ch jobba. Det är så jävla undebart att vi har personal så det räcker så att man slipper jobba när man är sjuk - fast tvärtom!
Detta suger. 

A

Så söta ni är alltså !




Kom ihåg mig?