Tisdag 7 januari tvåtusenfjorton

Har varit ledig lördag-måndag. Hallelulja vad det har varit behövligt. Det har vart behövligt för mig och Gustav att få ha 3 dagar helt för oss själva. Bara kunna ägna oss åt oss och bara njuta. Idag är det tillbaka till verkligheten och nu kommer vi jobba om varandra i princip varje vecka och helg. Men vi blickar framåt och tänker positivt. Snart Thailand. Villet innebär 3 veckor i paradiset med varandra. Det kan ju verkligen inte bli bättre. 

I lördags kom vi på den briljanta idén att vi skulle träffa några saknade vänner och gå ut och äta och sedan bowla. Slängde iväg några sms och några timmar senare sitter vi på A9 och äter gott. Första dagen vi bröt vårt nyårslöfte med en HANBUGARTALLRIK. 
Bra gjort!
Efter maten blev det bowling och fy vad kass jag var. Inte för att skryta hehe så låg mitt snitt på ca 170 per serie. Nu kom jag knappt över 100. Hallåååja?
OCH JA, jag har spelat bowling.
Mobbas inte ..

Iallafall för att fortsätta så efter bowlingen gick vi hem till Amanda och Fredrik där vi spelade sällskapsspel och hade allmänt trevligt. Min söndag bestod mestadels av skog skog och skog. Jag och Gustav fick för oss att springa lite i skogen. Förutom att vi gick lite fel, min näsa rann som Niagarafallen, min fot ömmade, kändes som jag svalt världens taggtråd så var det ganska mysigt och luften och vädret var helt underbart. På kvällen åkte jag hem till Amanda och Fredrik , igen. Blev bjuden på mat och sen blev det hockey. 
Jag som är den mest ointresserade kvinnan i världen när det gäller sport satt på nålar under JVM finalen. Var tvungen att ta upp min mobil emellanåt och pilla lite. Kunde inte kolla. 
Mesigt, but thats the truth!
Faktiskt ganska så kul. Borde bli mer insatt i sportvärlden. Speciellt när man jag en sambo som tydligen hade kunnat då för fotboll och inte minst för totti. 
Och under kvällen bröt jag mitt nyårslöfte igen med att äta godis. 
Noll karaktär. 

Nu ska jag sluta med "detta gjorde jag i helgen-inlägg" och fortsätta jobba. 
Haauudy!


Ida

Ni är så flitiga! Kämpa på. Kram




Kom ihåg mig?