Tjugoandraiförsta



Idag ville jag verkligen inte stiga ut sägen. Jag vill verkligen inte och jag var nästan beredd på att protestera. 
Kunde inte somna igår. Ni vet när ena näsborren är täppt tex höger näsborre , då kan man inte ligga på höger aida för då känns det som huvudet är skit tungt och man håller på att kvävas. 
Någon mer som känner likadant?
Inte? Nehe.. Det kanske bara är jag då.
Men asjävla jobbigt är det. 
Plus att jag somnade med en halstablettet i munnen så när jag vaknade så hade den klistrat fast sig på min kinden. 

Igår hade jag en mysig och välbehövd kväll med Olivia. Gud så skönt att få snacka av sig. Ibland behöver man lätta på vingarna lite och det gjorde vi verkligen. Idag blir det kvalitetstid med Gustav. Älskar våra dagar som bara är avsedda till oss och som innehåller en massa mys, mys, mys och roligheter. 

Så fina ni är :)




Kom ihåg mig?