You can do it

Världens mysigaste fredag med min Gustav. Tog oss en lång pw på kvällen. Gud så skönt det är när man väl har kommit ut. Vi går och pratat om allt mellan himmel och jord och så glömmer man bort både tid och hur långt man gott. Körde även lite intervaller kvällen till ära och denna gången klarade jag springa längre än sig. 
Halllååååe maraton!
Väl hemma blev det en varm dusch sen kastade man sig i soffan och såg sista filmen av vårt Pirates of Carabbien maraton. Men det som aldrig hör till ovanligheterna inträffade såklart denna gången också .. Jag somnar. 30 min in i filmen.
Kul!
Så jäkla rolig och social flickvän den där gräddnos har. 
Äsch shit happends, nu ska vi snöra på oss löparskorna och bege oss upp på en morgon pw. 
Om jag har tillåtelse att säga det själv så är vi för jävla rediga. 



Eli

Hej. Såg din kommentar på min blogg men fattar inte hur du menar? När du loggar in? Kommer du in på min blogg där man skriver sina inlägg? Eli/Femtiotalsjakten




Kom ihåg mig?