Ystad Saltsjöbad med Karoline



Nu är vi hemma från Ystad Saltsjöbad. Fy vad vi har haft det underbart! Vi har verkligen bara kopplat av, och njutit. Fick en 2 timmars behandling som heter The Creek. Lite smått besviken på det dock. Man fick ite riktigt dom sakerna som där stod av man skulle få. Men ja, gjort är gjort och jag kommer inte ta den behandlingen något mer. Vi satt ute i poolen i snön och pratade en massa strunt. Jäkla skön känsla att det snöar i huvudet på en sen är man dödligt varm på kroppen. Dagen får ändå 10 poäng av 10. Ska ta med mig Gustav dit en gång. Åh vad mysigt!

Nu ska vi hem och äta founde hos mamma och Ola. Jag är helt slut i kroppen. Man blir faktiskt riktigt matt av att .. bara göra ingenting. Feeling! Men nu känner jag mig renare än någonsin och är redo för att kränga mat. 
Ida

Det är du värd Mala!

Stannade ni över natten? Jag har hört att det ska vara fint på Ustad Saltajöbadet. Får kanske besöka de när vi e i Skåne igen :)




Kom ihåg mig?