Positiva tankar.

Igår bjöd min köra kollega med mig på konsert på tivoli i Köpenhamn för att se John Mayer. En super trevlig och mysig kväll med en massa prat och vi njöt av kvällen till fullo. Vardagslyx när det är som bäst. 

Idag jag det varit full rulle igen. Varit hos doktorn, hämtat ut en attans massa mediciner, jobbat, jobbat igen, tvättat osv. Nu ligger jag äntligen rak lång i soffan. Det är bara till att ta ett djupt andetag och ta sig igenom morgondagens två jobb pass. Cash is king som som säger, woop! Helgen bjuder på tre dagars ledighet. Herregud, när hade jag det senast?
- Minns inte ens..
Den ska spenderas med min fina familj, sambo och vänner. Hoppas på fint väder, så blir allt som jag vill ha det, perfekt!

Positiva tankar, positiva tankar, positiva tankar. Dessa ord strömmar igenom mitt huvud varje dag. Vi fixar det, vi klarar det tillsammans. Jag vet det! Ibland behöver man bara lite push och pepp på vägen. Men tillsammans är vi starka. Jag vet det. Min Gustav och jag. Du är min stjärna. 



Kom ihåg mig?