Tisdag 3 Juni

Kvarg // soyamjölk // färska hallon & blåbär. 


Gjorde mig en god smootie till frukost i morse. Så jäkla enkelt och så jäkla gott. 
Nu har jag färdig duschat och har blivit fångad av Louisa. Hon ligger i min famn och spinner som bara den. Hon är så jäkla rolig när hon sover för hennes huvud dinglar fram och tillbaka. Ibland brukar jag peta lite på hennes huvud när hon sover så trillar huvudet åt sidan och sen petar jag tillbaka det igen.  Inte snällt kanske haha men ser jäkligt roligt ut + att hon är så söt när man gör det.

Inlägges publicerades tydligen inte imorse så får köra en liten update istället. Var och åt lunch med pappa farmor och Savannah idag på Casablanda. Hur mysigt som helst. Det slank ner en kycklingsallad i denna kropp. Blev dock mätt efter två tuggor. Jag vet inte vad det är med mig men jag kan knappt äta något längre innan jag bli asmätt. Skitstörigt när det verkligen är något man vill äta.
I-landsproblem delux! 
Sen tog jag och farmor oss en svängom i stan. Fick en förlovningspresent av henne. En koppar ljusstake från Bloomingville som jag så länge velat ha. Fin fin fin! Kommer passa perfekt på vårt matbord. 


 






Kom ihåg mig?