You make me smile everytime I see you




Haft en helt underbart mysigt helg med vårt lilla charmtroll. Lördagen började med att vi åkte ut till Skegrie och tittade på när Gustav spelade match. Sjävklart ville Joff springa ut på planen och lira med dom stora grabbarna. Men han fick nöja sig med att sparka på sin Studdsboll som han tryckte på Ica. Schysst, stackars pojke haha. När matchen var slut och lagen tackat varandra sprang Josef ut på planen bland alla killar. Knappt jag kan se vart Gurra är när alla går åt vars ett håll. Men lillkillen hade ögonen på honom och for upp i hans famn och kramade honom hårt. Alltså jag dog nästan av söthet! Dom två är så jäkla gulliga mot varandra. Speciellt på mornarna när han sover hos oss så så fort Gustav vaknar slänger Josef sig i famnen på honom. Men hallå, jag då? Släng dig i famnen på mig med! På kvällen grillade vi korv och sen tog vi oss en kvällspromenad och Josef somnade så gott i vagnen. Jag och Gustav tyckte det var lite tråkig att han somnade redan vid 20.00 så vi åt upp hans godis vi köpt till honom och tittade på film. 
Söndagen började på sämsta tänkbara sätt, min mage döda mig. I övrigt var det helgen så mysigt och precis vad vi behövde. Till och med så mysigt att han kommer till oss på lördag igen och sover över. Puttenuttesötegubben. 

Snart är det student. Bara 3 veckor kvar. Helt sjukt vad tiden går fort. Beställde hem två klänningar som jag tänkte ha på student eller midsommar. Tyvärr kan jag inte bestämma mig för vilken jag ska ha. Panik! Vilken tycker ni? Hjälp mig. 





Mitten! Jättefin <3

Eve

Jag tycker den rosa :)

Ida

Håller med, mitten! Kram




Kom ihåg mig?