Thailand - 15 mars

Då ligger jag här i sängen nyvaken och ny biten av mygg. Varje natt får jag minst tre myggbett. Vi har varit här i sju dagar nu ...
Jag får panik. Snart skiter jag i detta och sätter mig på ett plan hem. Fan alltså! Jag har lyckats få ett under hakan, på överläppen och då såg det ut som jag hade botox ihjäl, på kinden, på lilltån, på tån bredvid stortån (!), tre i rad på ballen och en på patten. Tänk så börjar alla klia samtidigt. Kan inte ens föreställa mig synen på det. 

Nu har family one lämnat oss för hemfärd mot Sverige och trelleborg. Lotta och hockey blev family one första kvällen vi var ute och åt. Dom delade upp oss i familjer på restaurangen sen har det bara eskalerat. Jag och gurra-bus är family three. Lite små roligt internt skämt som vi har här nere men kommer säkert hålla i sig tills vi kommer hem för dom kommer väl hålla på att dom är nummer ett. 
Ikväll är det full moon här i Thailand. Vem ska ut och festa då om inte jag och min fästman. Ikväll ska vi slå klackarna i taket i patong med Sandra som vi lärt känna som bor här nere (Lottas kompis dotter). Gå på ladyman's barer och pingpong show haha. Nä skoja bara! Ladyman's bar har vi redan avärkat och jag tror inte vi återvänder. Killar som opereras om sig till tjejer och står och dansar på en liten scen. Hua mig!
Gustav fick platsen närmst och med ryggen emot och rätt som det var fick han en köpe-kiss i nacken. Haha jag har aldrig varit med om en person som varit så nervös och rädd i hela sitt liv. Aw mitt lilla hjärta. Men roligt var det!
Nu ska jag väcka gurra-bus så vi kan bege oss ut på vår löparrunda innan det blir för varmt här.



Kom ihåg mig?