Thailand - 16 mars

Nu sitter vi på vår uteterass och pratar och myser. Idag är det en massa moln på himlen och vi är lite smått sura. Eller en dag molning är ganska skönt med tanke på den otroliga värmen. Så vi tänkte åka in till det stora shoppingcentret i Patong och shoppa lite. 

Igår var vi i patong och festade till det lite. Åt typ sen godaste pizzan jag ätit någonsin. Måste in och äta den igen innan vi åker hem. Efter lite matkoma begav vi oss till Rock City igen. Jag gillar inte rock egentligen men fy vad roligt där är. Live band som spelar och dom spelar förvånadsvärt bra musik som man kan sjunga till. Luftgitarren kom fram ett antal gånger och vi all diggade med. Vid 02.00 fick jag hjärtklappningar så då blev det en tuktuk hem. Eftersom jag har blåsljud på mitt hjärta så får jag jätte ofta hjärtklappningar och mår asdåligt. Väldigt jobbigt och tråkigt nog kommer det när jag dricker alkohol eller när jag tränar. Men efter 30 minuter är det bra igen så när vi kom hem ville vi in igen men nä, vi har ju faktiskt två veckor till. 
Nu ska vi ta oss en massage sen shoppaloss. 

STORT grattis på din födelsedag farmor. Skickar massor med kramar från oss. Hoppas du får en bra dag!







Kom ihåg mig?