Thailand - 24 mars

Idag vaknade vi lite tidigare än vanligt. Gick upp och åt frukost. Vilket för mig består av vaniljyoghurt med färsk frukt. Första veckan var jag fast i omelett men nu kommer yoghurt vara stående till hemresan. Vi packade strandväskan (eller läs Gustav packade, vilket han har gjort varje dag) och begav oss till Kata Noi. Där har vi legat tills nu för jag fick huvudvärk och yrsel. Ligger i 17 frasigt hotellrum nu och försöker svalka mig. Dagarna här springer förbi som sagt och snart är det dags för hemfärd. 
Jag och Gustav är eniga om att denna 3 veckors resan kommer vi göra varje år. Fast jag egebtligen vägrar att åka hem så ska det vara väldigt skönt att få sova i sin egen säng och träffa mina fina vänner, lillasyster och lillebror, pappsi, joffi och alla. Tre veckor är ganska långt tid ifrån nära och kära. 

Snart ska vi bege oss ut i poolen och göra bomben. Skvätta på alla soldyrkare som ligger och steker som vänder solsängen efter solen. Kan lika bra ligga på samma ställe hela dagen så får man jämnar bränna. 
Det har jag kommit på! Tjena blixten. 





Kom ihåg mig?