Thailand - snart daga för hemfärd

Nu är klocka snart 23.00 här nere och jag ligger het själv på hotellrummet. Mamma ligger och sover och är sjuk. Hon har spenderat mestadels av tiden i sängen idag, stackare. Gustav, Ola och Co. är på en bar och ser på fotboll. Så nu har jag hunnit städar undan här i röran. Lagt upp allt vi köpt i soffan. 
Hujeda mig vad mycket! Massa converse, sandaler, kepsar hit och kepsar dit, bikinisar i mängder. Vill nog inte räkna ut hur mycket pengar man lagt. Men egentligen är det inte nycke pengar. 250kr för äkta converse är faktiskt inte fy skam. 
Inte nog med min ensamhet så började det precis åska och blixtra. Om man aäger såhär så är det inte i klass med Sveriges oväder. 
Nänä, här skakar hela hotellrummet och mitt i allt mörker blir det vitt vitt vitt av blixten. Det regnar monster stora regndroppar och gör översvämning på nolltid. Synd att jag är så attans skraj för åskan. Annars hade det varit väldigt mysigt. 
Påtal om regn så när vi låg på stranden här om dagen så sa det bara smack så kom där en regnskur som heter duga. Det var till att samla ihop sina saker pch ställa sig så långt in under parasollet som man bara kunde. Som tur är så är det över lika snabbt som det kom. Men regndropparna här är icke att leka med. 

Fick FaceTimeat med både lillebror och bästis idag. Så otroligt skönt att vi se och prata med dom. Har försökt ringa lillasyster några gånger men på något konstigt sätt så går det inte att kopplas upp till henne. Men om du läser detta lillasyster så vill hag bara hälsa att allt är bra och att storasyster saknar dig. 

Nu ska jag klämma min chipspåse som jag precis köpte och läsa min Mr Grey. Snart har jag läst ut tvåan, kan inte slita mig. Hörde att våren är påväg där hemma? Måtte solen vara framme när vi kommer hem. 
Puss och godnatt!
Ps. Frukosten här nere är såå bra. Vaniljyoghurt med färsk frukt. Mums mums mums!







Kom ihåg mig?