Tisdag

Igår var en lång dag. Eller den kändes jätte lång. Men den var inte längre än någon annan dag. Men för mig var den lång, för igår tog jag varje timme som den kom utan en massa stress och måsten. Var hos doktorn.. igen. Men äntligen tar dom mig på allvar. Det känns skönt! En sak jag har lärt mig nu är att alltid lyssna på magkänslan. Jag visste detta, och har vetat hela tiden men ingen uppmärksammat. 
Jag vet att vi klarar detta, allt kommer bli bra. Inom sinom tid bara, men det kommer bli bra. 

Efter läkaren igår ringde Jimmy och frågade om vi ville fika. Blev fika på systrar och böner. Pratade skit, solade och hade det asbra. Blev sugna på glass, köpte glass och krängde den. Mm gott! Jimmy valde dock gammeldagsvanilj (?). Vem fan väljer gammeldagsvanilj när det finns tusen andra sorter? - nä, minuspoäng där!
Efter det frågade Olivia mig om jag ville följa med henne till Sanna och bada jacuzzi, såklart och så mysigt. Satt och såg solnedgången och bara njöt av kvällen. 





Kom ihåg mig?